enkilometeritaget

Dagens i-landsproblem

Kategori: Allmänt

Var nöjd idag för att dom i matsalen till lunch skulle servera pytt i panna med stekt ägg och rödbetor. Det är verkligen något jag gillar men aldrig äter. Men så kom jag ner och ........ jag vet vad ni tänker....det var slut. Icke picke det var värre än så. Dom serverade även LASANGE!!! Whaaat hur kan man göra så....hur kan man tvinga en person till det valet.....jag kan tänka mig att det är lite som att en förälder tvingas välja mellan sina barn ;-)
 
Haha närå men jag kunde så klart ta båda men nu fick jag ju mycket mindre av var och en av dom båda rätterna. Varför inte ha lasange imorgon istället och allt hade varit perfekt.
 
Nu lämnade jag lunchen både extremt nöjd över att ha fått både pytt och lasange, men samtidigt sjukt irriterad och deppig för att jag fått så lite av varje :-(

Kommentarer

  • cicci säger:

    Du skulle ju tagit lasange i matlåda till idag jhu! What a problem!! :)

    Svar: Jag vet, det blev ännu värre när jag insåg det uppenbara misstaget :-(
    None None

    2012-07-17 | 08:32:31

Kommentera inlägget här: